Vašu predajňu rozžiari vitrína

Na to, aby sa zákazníkom pri vstupe do prevádzky rozžiarili oči, nestačia len priaznivé ceny. Povedzme si na rovinu, obchod nás musí najprv zaujať, aby sme doň vôbec vstúpili. Vhodné usporiadanie, lákavý výklad a tovar na policiach, regáloch či vo vitrínach uložený tak, akoby zákazníkovi šepkal do uška: „Kúp si ma, čakám tu len na teba!“, vám zaručí úspech.

Vašu predajňu rozžiari vitrína
Vašu predajňu rozžiari vitrína (zdroj: Pixabay.com)

Vitrína nie je kus nábytku, je to marketingový ťah!

Tak ako aj jedlo jeme najprv očami, aj prevádzky predajní musia pozornosť zákazníka uchvátiť niečím výnimočným. A presne tu nachádzajú uplatnenie najrôznejšie druhy sklenených vitrín. Sú tým prostriedkom, ktorý dodá aj tomu najbežnejšiemu kúsku tovaru na výnimočnosti a dôležitosti. Dokážu vystaviť, čo si zaslúži byť videné, ochrániť cenné, ale rovnako povznesú celkový dizajn predajne na vyššiu úroveň.

Sú akousi neplatenou formou reklamy, ktorá v nás dokáže vzbudiť náhlu túžbu vlastniť a nakupovať. Už to nie sú len lákavé výkladné skrine obchodov, na ktoré sme boli dlhé roky zvyknutí. Obchodná stratégia predajní pokročila a má oveľa účinnejšie zbrane, ako si získať pozornosť zákazníkov distingvovane, nenápadne, ale zato účinne. Krásne, elegantné a pútavé sklenené vitríny v predajniach sú skutočne tým, čo predáva.

Vitríny od výmyslu sveta

Elegantná vitrína je vhodným doplnkom každej predajne či prevádzky služieb. Svojím dizajnom sa prispôsobí každému štýlu a dokáže tovar ochrániť pred usádzaním prachu či pred odcudzením. Môžeme staviť na jednoduché až minimalistické riešenia alebo naopak nechať cenné kúsky vyniknúť v presklenej vitríne s masívnym dreveným rámom s podsvietením. Kombinácia skla a kovu, akým je hliník alebo oceľ, pôsobí nadčasovo a elegantne. Drevené časti vitrín zase mierne zmäkčujú chladný pôvab skla a v interiéri pôsobia veľmi luxusne.

Ani veľkosť či tvar nie sú v súčasnej dobe žiadny problém. Vitrína môže byť nízka alebo vysoká, celosklenená alebo s prednou stranou bez skla a pokojne sa môže vynímať v rohu miestnosti. Je len na majiteľovi, akú predstavu má, pre aký typ tovaru je určená a limitovaný je len veľkosťou a štýlom vybavenia predajne, v ktorej bude dominantou.

Často stačí urobiť naozaj málo, aby sme z priemernej predajne vytvorili priestor, ktorý bude iný, svieži a výnimočný. Práve vitríny dokážu svojou čistotou a neodmysliteľnou eleganciou vytvoriť úžasný prvý dojem. To ostatné je už na nás.

Komerčný článok